Leírás:

Mindennapi életünk konfliktusokkal terhelt, gyakran előfordulnak olyan helyzetek, melyekben céljaink, érdekeink ütköznek mások törekvéseivel. Minden munkahelyen, különösen pedig az ügyfelekkel kapcsolatot tartó részlegeknél elengedhetetlenül fontos, hogy ezekből a konfliktusos helyzetekből a legjobbat hozzuk ki, mindkét konfliktusban résztvevő fél számára.

Kiknek ajánljuk?

Önnek ajánljuk, ha

  • - többször megfigyelte, hogy elhúzódó, megoldhatatlan konfliktusai vannak
  • - képtelen érdekeit érvényesíteni konfliktusai során
  • - folyton úgy érzik, vesztett egy konfliktusos helyzetben

 Tematika: 

  • - A konfliktuskezelés alapjai
  • - Konfliktusok a gyakorlatban
  • - Konfliktuskezelés kommunikációs eszközei
  • - Az erőszakmentes kommunikáció
  • - Én üzenet és jellegzetes hibái

 Időtartama: 20 óra (2 nap)

 Ideális létszám: 10-15 fő

  

További információt vagy árajánlatot az ajánlatkérő űrlapon, vagy az alábbi elérhetőségeken kérhet:

Tel: 66/547-980; Mobil: 20/272-8866; 20/545-7068

E-mail: euroconsult@euro-consult.hu

Nyilvántartási szám: B/2020/001409