Leírás:

Szórakoztatva szeretné képezni az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársait? Tréningünk kiválóan alkalmas arra, hogy úgy fejlődjenek a dolgozók, hogy észre sem veszik, hogy elrepült az idő, miközben számos hasznos kommunikációs technikával gazdagodik az eszköztáruk. 

Kiknek ajánljuk?

  • - Titkárnőknek
  • - Recepciósoknak
  • - Ügyfélszolgálati, támogatói feladatokat ellátó munkatársaknak

 Tematika: 

  • - Az ügyféltípusok és megfelelő kezelésük
  • - Az ügyfelek viselkedésének pszichológiai háttere
  • - Az ügyfélkezeléshez szükséges kommunikáció alapjai
  • - A konfliktushelyzet felismerése és kezelése
  • - A problémamegoldás gyakorlata
  • - Reklamációkezelés
  • - A stressz levezetése az ügyfélszolgálati munka után

 Időtartama: 20 óra (2 nap)

 Ideális létszám: 10-15 fő

  

További információt vagy árajánlatot az ajánlatkérő űrlapon, vagy az alábbi elérhetőségeken kérhet:

Tel: 66/547-980; Mobil: 20/272-8866; 20/545-7068

E-mail: euroconsult@euro-consult.hu

Nyilvántartási szám: B/2020/001409